Зміст:Як шукають і знаходять – пошуковий аналіз конкурентівПідглядаємо за контентом: які статті набирають трафікІнструменти для аналізу контенту конкурентівСоцмережі: аналіз активності...
Блог
Зміст:Як змінюється підхід до контент-маркетингу у 2025 роціЕтапи створення стратегії контент-маркетингу для бізнесуГлибоке розуміння цільової аудиторіїЯк сегментувати аудиторію у 2025...
Зміст:Топові сервіси для e-mail маркетингу та їх сильні сторониMailchimp: класика ринку та гнучкість інструментівSendPulse: багатофункціональний вибір для українського бізнесуGetResponse: автоматизація...
Зміст:Які головні тренди в SEO у 2025 році?Що справді буде важливо:ТОП-5 питань про SEO у 2025 (З відповідями для практики)Вплив...
Зміст:SMM та influencer marketing: визначення та загальні рисиКлючові відмінності між SMM та influencer marketingХто керує процесом комунікаціїАудиторія та рівень довіриФормати...
Зміст:Аналіз ситуації та визначення цілей рекламної кампаніїВизначення портрета цільової аудиторіїФормування унікальної пропозиції (офер, який продає)Підбір каналів просування та бюджетуванняНаписання рекламних...
Зміст:Некоректний вибір типу кампанії в Google AdsНеправильне налаштування таргетингу та ключових слівВідсутність коректної аналітики та трекінгу конверсійЗавищені або занижені ставки...
Зміст:Навіщо налаштовувати аналітику для реклами: розбиваємо міфиЯкі інструменти використовувати для аналітики рекламиЯк правильно налаштувати цілі й події: не лише про...
Зміст:Персоналізація та штучний інтелект: точність понад усеВідеомаркетинг і короткі формати: битва за увагуГолосовий пошук і технології розпізнавання мовиВідкрита аналітика та...
Зміст:Як впливає таргетинг на ціну залучення лідаКреативи, які “продають” дешевше: тестування та адаптаціяЧому посадкова сторінка важливіша, ніж здаєтьсяДинамічний ремаркетинг: повернення...