Зміст:Аналіз і підготовка: економія починається ще до стартуАналіз цільової аудиторіїАудит конкурентів і рекламних нішТестування та оптимізація рекламних каналівЯк оптимізувати витрати...
Блог
Зміст:Що таке SEO-просування сайту та чому воно важливе для бізнесуСкільки часу займає просування та коли чекати перших результатівЯкі основні фактори...
Зміст:Чому CRM-система важлива для малого бізнесуОсновні критерії вибору CRM-системи для малого бізнесуФункціональність: що справді потрібноПростота використання та гнучкістьВартість та умови...
Зміст:Ключові чинники, що впливають на конверсію лендингуЯк підвищити ефективність заклику до діїДовіра та соціальні докази: як їх інтегруватиА/Б-тестування: практика вирішення...
Зміст:Мультиканальність як головний трендСоціальні мережі: магніт для молоді та локальних спільнотПошук і контекстна реклама: бренди, що вирішують запитиEmail-маркетинг: особиста комунікація,...
Зміст:Помилка 1: Недостатній аналіз цільової аудиторіїПомилка 2: Занадто широкий або вузький таргетинг у рекламіПомилка 3: Відсутність чіткої мети рекламної кампаніїПомилка...
Зміст:Персоналізація на основі даних: ключ до довіри й ефективностіВідеомаркетинг і стрімінг: головна сцена для брендуВплив мікроінфлюенсерів: сила локального й нішевогоАвтоматизація...
Зміст:Чому Facebook Ads – це не просто «Поставив рекламку»Створення бізнес-акаунту: перший крок до ефективної реклами у FacebookВизначаємо мету рекламної кампанії...
Зміст:Переваги SMM-просування у популярних соціальних мережахМиттєвий контакт із цільовою аудиторієюГнучкість і масштабованість стратегіїРозширення каналів продажуНедоліки SMM-просування: підводні камені, які не...
Зміст:Таргетована реклама: концентрований удар по цільовій аудиторіїПлюси таргетованої реклами:Контекстна реклама: працює, коли людина вже шукаєЩо дає контекстна реклама бізнесу:В чому...