Зміст:Чому брендована email-розсилка важлива для бізнесуВизначення мети та стилю розсилкиРозробка унікального шаблону листа під ваш брендАктуальна база підписників – основа...
Блог
Зміст:Основні відмінності Google Ads та Facebook Ads для бізнесуДля яких ніш краще працюють Google AdsFacebook Ads: коли працює кращеПереваги Google...
Зміст:Для чого потрібен аналіз конкурентів у цифровому маркетингуAhrefs Webmaster Tools: аналіз трафіку та беклінківSimilarweb: аналіз структури трафіку конкурентівGoogle Trends: розпізнаємо...
Зміст:SEO для маркетингу: обличчя органічного просуванняТаргетована реклама у соцмережах: імпульс для швидкого стартуВ чому різниця між SEO та таргетованою рекламою:...
Зміст:Чому малому бізнесу важливо мати чітку маркетингову стратегіюГоловні етапи розробки маркетингової стратегії для малого бізнесуАналіз ринку й конкурентівФормування цілей та...
Зміст:Актуальний контент: серце каналу та головний магнітФормати, які підвищують залученість у бізнес-каналіЕмоційні тригери та соціальний доказ: чому варто підписатись заразСпецпропозиції...
Зміст:Для чого бізнесу потрібна CRM-система для маркетингуКритерії вибору CRM-системи для маркетологівКращі CRM-системи для маркетингу у 2025: короткий рейтингHubSpot CRMSalesforce Marketing...
Зміст:Чому розсилки потрапляють у спам: причини і реаліїТехнічна підготовка домену та інфраструктури email-розсилокКонтент листа: як писати, щоби фільтри не блокувалиСписок...
Зміст:Контент-маркетинг для бізнесу: довгострокова стратегія залученняSMM для бізнесу: миттєва взаємодія та гнучкістьЧим відрізняється контент-маркетинг від SMM: ключові аспектиЯкий підхід вибрати...
Зміст:Неправильний вибір типу відповідності ключових слівНедостатня робота з мінус-словамиПогано налаштовані цілі конверсіїЗанадто широкий геотаргетинг або ігнорування локалізаціїІгнорування розкладу показу оголошень...