Зміст:Особливості запуску таргетованої реклами в Instagram та FacebookАудиторія Facebook та Instagram: хто і як реагує на рекламуФормати реклами: порівняння можливостей...
Блог
Зміст:Інструменти для автоматизації таргетованої реклами у Facebook та InstagramПлатформи для управління рекламою в TikTokСервіси для кросплатформених рекламних кампанійІнструменти для креативу...
Зміст:Визначаємо чіткі цілі контент-маркетингуАналіз аудиторії: глибше, ніж «жінки 25-44»Картування контенту: створюємо багаторівневий планПриклад розподілу форматів для блогу про маркетинг:Оцінка каналів...
Зміст:Як правильно обрати тип кампанії у Google AdsОсь перелік питань, які варто поставити собі перед стартом:Як визначити ключові слова для...
Зміст:Контент-маркетинг: довгострокова стратегія залученняПереваги контент-маркетингуSMM: швидка комунікація та залучення увагиОсобливості та переваги SMMВідмінності між контент-маркетингом і SMMЯк обрати стратегію для...
Зміст:Аналіз поведінки користувачів: знаходьте слабкі місцяДизайн та UX: простота і логіка понад усеАдаптивність – не опція, а обов’язокКонтент, що продає:...
Зміст:Новий рік – нові правила гри в маркетингуПерсоналізований контент – це вже не опція, а базова потребаЖиттєва ситуаціяЕтичний маркетинг та...
Зміст:Вибір ідеальної концепції бізнес-акаунту в InstagramОформлення профілю: обличчя бізнесуАватарка і назва профілюОпис (біо): лаконічно та змістовноНавігаційні HighlightsПідбір візуального стилю для...
Зміст:Які фактори впливають на вартість контекстної реклами у 2025 роціСередня вартість контекстної реклами: орієнтири на 2025 рікGoogle AdsMeta AdsІнші платформиЯк...
Зміст:Нецільова аудиторія: коли твій ідеальний клієнт навіть не бачить рекламуНедостатньо якісні креативи: коли банери не чіпляютьВідсутність чіткого УТП: коли реклама...