Зміст:Як зрозуміти, що SMM-агентство вам підходитьКлючові критерії вибору SMM-агентстваЯкі питання обов’язково поставити перед співпрацеюТипові підводні камені співпраці із SMM-агентствамиЯк уникнути...
Блог
Зміст:Персоналізований контент: ставимо аудиторію в центрВідео та сторітелінг: розповідаємо, а не рекламуємоІнтерактивний відеоконтентГолосові формати та подкасти: новий рівень залученняМікроінфлюенсери та...
Зміст:Що таке пошукова оптимізація: переваги й особливостіКонтекстна реклама: швидкий старт і контроль над результатамиВартість просування: SEO проти контекстної рекламиЯкі цілі...
Зміст:Що таке таргетована реклама: простими словамиЯк працює таргетована реклама і чому вона всім на слухуОсновні види таргетингу: кому показувати рекламуЗ...
Зміст:Аналітичні інструменти для маркетологів: що справді працюєGoogle Analytics: класика веб-аналітикиHotjar: поведінковий аналіз візуальноSimilarWeb: аналіз конкурентів та ринкуSEMrush: комплексна робота з...
Зміст:Аналіз ринку й аудит існуючого контенту як відправна точкаВизначення цілей і цільової аудиторії: чіткість, яка економить ресурсиВибір каналів розповсюдження контенту...
Зміст:Чому аналіз конкурентів у digital-маркетингу – життєво необхіднийКлючові інструменти для аналізу конкурентів у digital-маркетингуНайпопулярніші сервіси та їх можливостіОсновні підходи до...
Зміст:Типові помилки при налаштуванні рекламних кампаній Google AdsНеправильно обрана стратегія ставокІгнорування мінус-слівВибір занадто широкої відповідності ключових слівПомилки в налаштуванні цільової...
Зміст:Чому конверсія на сайті не зростає: типові «зливи» користувачівUX-оптимізація для збільшення конверсії: як дрібниці змінюють усеПрості чинники, які підвищують результатСила...
Зміст:Чому SMM-стратегія важлива для малого бізнесуЯк визначити цілі та завдання у SMM для малого бізнесуВибір каналів для просування малого бізнесу...