Зміст:Поширені помилки при запуску реклами у соцмережахНевірно визначена цільова аудиторіяВідсутність чіткої мети рекламної кампаніїНедостатня увага до контенту та креативуІгнорування аналітики...
Блог
Зміст:Популярні безкоштовні платформи для email-розсилок: короткий огляд та їх «родзинки»Критерії вибору сервісу для email-розсилки торгової марки чи блогуФункції, які важливі...
Зміст:Як підвищити конверсію лендингу: актуальні стратегіїСтруктура лендингу – логіка замість шаблонівПерсоналізація лендингу для кожного користувачаА/Б тестування – тільки конкретні гіпотезиШвидкість...
Зміст:Як зрозуміти, що SMM-агентство вам підходитьКлючові критерії вибору SMM-агентстваЯкі питання обов’язково поставити перед співпрацеюТипові підводні камені співпраці із SMM-агентствамиЯк уникнути...
Зміст:Персоналізований контент: ставимо аудиторію в центрВідео та сторітелінг: розповідаємо, а не рекламуємоІнтерактивний відеоконтентГолосові формати та подкасти: новий рівень залученняМікроінфлюенсери та...
Зміст:Що таке пошукова оптимізація: переваги й особливостіКонтекстна реклама: швидкий старт і контроль над результатамиВартість просування: SEO проти контекстної рекламиЯкі цілі...
Зміст:Що таке таргетована реклама: простими словамиЯк працює таргетована реклама і чому вона всім на слухуОсновні види таргетингу: кому показувати рекламуЗ...
Зміст:Аналітичні інструменти для маркетологів: що справді працюєGoogle Analytics: класика веб-аналітикиHotjar: поведінковий аналіз візуальноSimilarWeb: аналіз конкурентів та ринкуSEMrush: комплексна робота з...
Зміст:Аналіз ринку й аудит існуючого контенту як відправна точкаВизначення цілей і цільової аудиторії: чіткість, яка економить ресурсиВибір каналів розповсюдження контенту...
Зміст:Чому аналіз конкурентів у digital-маркетингу – життєво необхіднийКлючові інструменти для аналізу конкурентів у digital-маркетингуНайпопулярніші сервіси та їх можливостіОсновні підходи до...