Зміст:Сильні сторони реклами у Facebook: аудиторія і форматInstagram: магія візуалу та імпульсні покупкиФормати реклами: порівнюємо за практикоюВартість кліка та лідогенерація:...
Блог
Зміст:Чому digital-стратегія – не просто модний трендВід чого залежить ефективна digital-стратегія у 2025 роціРозбираємося із цілями й завданнямиАналіз цільової аудиторії...
Зміст:Які основні етапи запуску реклами в Google Ads?Скільки коштує запуск реклами в Google Ads і як визначити бюджет?Як обрати ключові...
Зміст:Фокус на цінностях: чому емоційний маркетинг переміщає акцентиКросканальні стратегії: омніканальність біля кермаПерсоналізація просування: від обіцянок до дійЯк бренди реально персоналізують...
Зміст:Оформлення бізнес-сторінки у Facebook: нюанси, що вирішують всеВибір правильного типу сторінкиДизайн: перше враження не буває другимІнформаційний блок – не для...
Зміст:Поширені помилки при запуску реклами у соцмережахНевірно визначена цільова аудиторіяВідсутність чіткої мети рекламної кампаніїНедостатня увага до контенту та креативуІгнорування аналітики...
Зміст:Популярні безкоштовні платформи для email-розсилок: короткий огляд та їх «родзинки»Критерії вибору сервісу для email-розсилки торгової марки чи блогуФункції, які важливі...
Зміст:Як підвищити конверсію лендингу: актуальні стратегіїСтруктура лендингу – логіка замість шаблонівПерсоналізація лендингу для кожного користувачаА/Б тестування – тільки конкретні гіпотезиШвидкість...
Зміст:Як зрозуміти, що SMM-агентство вам підходитьКлючові критерії вибору SMM-агентстваЯкі питання обов’язково поставити перед співпрацеюТипові підводні камені співпраці із SMM-агентствамиЯк уникнути...
Зміст:Персоналізований контент: ставимо аудиторію в центрВідео та сторітелінг: розповідаємо, а не рекламуємоІнтерактивний відеоконтентГолосові формати та подкасти: новий рівень залученняМікроінфлюенсери та...