Зміст:Інтерактивний контент для залучення увагиLive-кейси та розбір помилокКолаборації з експертами та гості-блогериМікроісторії та сторітелінг у маркетингуОсвітній контент із реальною користюВіральні...
Блог
Зміст:Навіщо CRM-система у маркетингу: реальні сценарії використанняКритерії вибору CRM-системи для маркетингу у 2025 роціФункціональна гнучкість та готовність до інтеграційАвтоматизація маркетингових...
Зміст:Чому побудова особистого бренду онлайн стала настільки актуальною?Як визначити, який меседж нести своєму онлайн-бренду?Які помилки найчастіше зустрічаються при побудові особистого...
Зміст:Що таке SMM: коли бренду потрібно бути “в етері”SEO: як знайти клієнта, коли він сам шукаєОсновні етапи SEO-просування:Порівняння SMM і...
Зміст:Адаптивний візуал: ключ до видимості брендуПерсоналізація та інтерактив: шлях до довіриПрогнозування трендів: працюємо на випередженняПосилена робота з мікроінфлюенсерамиРізноманітність контенту: балансуємо...
Зміст:Чому реклама в TikTok працюєФормати реклами в TikTok: які обрати початківцюКрок за кроком: як налаштувати рекламу в TikTok самостійноСтворення бізнес-акаунтаАудиторія:...
Зміст:Неперсоналізовані листи: шаблон замість діалогуНадмірна частота листів: нав\'язливість, що «вбиває» довіруПогана тема листа: без емоції, без дії, без відкриттівВідсутність чіткої...
Зміст:Основи налаштування рекламної кампанії в Google AdsЯкі цілі ставити на стартіСтруктура акаунту: фундамент ефективностіПошукова реклама: робимо упор на релевантністьПідбір і...
Зміст:ВступЯк працює таргетована реклама у Facebook та InstagramFacebook: платформа для роздумів і рішеньInstagram: гра на емоціях і враженняхОсновні відмінності Facebook...
Зміст:Переваги безкоштовних інструментів для аналітики цифрового маркетингуGoogle Analytics: базовий безкоштовний інструмент для аналітики трафікуHotjar: візуалізація поведінки аудиторії без зайвих зусильFacebook...