Зміст:Актуальний контент: серце каналу та головний магнітФормати, які підвищують залученість у бізнес-каналіЕмоційні тригери та соціальний доказ: чому варто підписатись заразСпецпропозиції...
Блог
Зміст:Для чого бізнесу потрібна CRM-система для маркетингуКритерії вибору CRM-системи для маркетологівКращі CRM-системи для маркетингу у 2025: короткий рейтингHubSpot CRMSalesforce Marketing...
Зміст:Чому розсилки потрапляють у спам: причини і реаліїТехнічна підготовка домену та інфраструктури email-розсилокКонтент листа: як писати, щоби фільтри не блокувалиСписок...
Зміст:Контент-маркетинг для бізнесу: довгострокова стратегія залученняSMM для бізнесу: миттєва взаємодія та гнучкістьЧим відрізняється контент-маркетинг від SMM: ключові аспектиЯкий підхід вибрати...
Зміст:Неправильний вибір типу відповідності ключових слівНедостатня робота з мінус-словамиПогано налаштовані цілі конверсіїЗанадто широкий геотаргетинг або ігнорування локалізаціїІгнорування розкладу показу оголошень...
Зміст:Персоналізований маркетинг 2.0: новий рівень взаємодіїКонтент, створений спільнотами: сила автентичностіПереваги контенту з боку спільнот:Відеомаркетинг: коротко, динамічно, інтерактивноШтучний інтелект і автоматизація...
Зміст:Основи оптимізації: чому важливо налаштувати свій блогЯкі ключові слова вибирати для блогу про маркетингЯк правильно структурувати статті для пошукових системFAQ:...
Зміст:Які платформи для таргетованої реклами домінують у 2025-му?Основні критерії для вибору платформи під таргетингТри типові помилки при виборі рекламної платформиТаргетована...
Зміст:Сильні сторони реклами у Facebook: аудиторія і форматInstagram: магія візуалу та імпульсні покупкиФормати реклами: порівнюємо за практикоюВартість кліка та лідогенерація:...
Зміст:Чому digital-стратегія – не просто модний трендВід чого залежить ефективна digital-стратегія у 2025 роціРозбираємося із цілями й завданнямиАналіз цільової аудиторії...