Зміст:Переваги безкоштовних інструментів для аналітики цифрового маркетингуGoogle Analytics: базовий безкоштовний інструмент для аналітики трафікуHotjar: візуалізація поведінки аудиторії без зайвих зусильFacebook...
Блог
Зміст:Основні тренди оптимізації для сайтів у 2025 роціКористувацький досвід і задоволення потреб пошуковцівКонтент, якому довіряють: експертиза й релевантністьМобільна оптимізація: правило...
Зміст:Аналіз аудиторії та пошук актуальних тем для контентуВизначення мети контент-стратегії для малого бізнесуВибір каналів комунікації та форматів контентуСтворення контент-плану: теми,...
Зміст:Актуальний контент як магніт для аудиторіїСильна візуальна стратегія – не лише картинкиПрисутність на релевантних майданчикахПошукові інтенції: знайди свою аудиторіюСпільнота: розмовляйте,...
Зміст:Нативна реклама: що це таке і чому про неї всі говорятьКласична (традиційна) реклама: прямолінійність, яка досі працюєПорівняння нативної і класичної...
Зміст:Як правильно підбирати ключові слова для просування сайтуВиди та типи ключових слів: не все однаково ціннеОсновні типи ключових слів:Як зібрати...
Зміст:Некоректний вибір цільової аудиторії: коли "всі" - це "ніхто"Недостатня увага до креативів: коли банер і текст не працюють разомІгнорування аналітики...
Зміст:Чому TikTok – ефективний для просування блогу про маркетингЯк створювати відео для просування блогу: прості правилаКлючові принципи оформлення профілю для...
Зміст:Головні SEO-тренди 2025 року: чого чекати маркетологам та брендамЛюди – понад усе: фокус на справжню корисністьГолосові пошуки та мікромоменти –...
Зміст:Чому важливо обирати сучасні майданчики для email-розсилкиКритерії вибору сервісу для email-розсилокТОП популярних сервісів для email-розсилки: огляд і порівнянняMailchimp: універсальний вибір...