Зміст:Актуальний контент як магніт для аудиторіїСильна візуальна стратегія – не лише картинкиПрисутність на релевантних майданчикахПошукові інтенції: знайди свою аудиторіюСпільнота: розмовляйте,...
Блог
Зміст:Нативна реклама: що це таке і чому про неї всі говорятьКласична (традиційна) реклама: прямолінійність, яка досі працюєПорівняння нативної і класичної...
Зміст:Як правильно підбирати ключові слова для просування сайтуВиди та типи ключових слів: не все однаково ціннеОсновні типи ключових слів:Як зібрати...
Зміст:Некоректний вибір цільової аудиторії: коли "всі" - це "ніхто"Недостатня увага до креативів: коли банер і текст не працюють разомІгнорування аналітики...
Зміст:Чому TikTok – ефективний для просування блогу про маркетингЯк створювати відео для просування блогу: прості правилаКлючові принципи оформлення профілю для...
Зміст:Головні SEO-тренди 2025 року: чого чекати маркетологам та брендамЛюди – понад усе: фокус на справжню корисністьГолосові пошуки та мікромоменти –...
Зміст:Чому важливо обирати сучасні майданчики для email-розсилкиКритерії вибору сервісу для email-розсилокТОП популярних сервісів для email-розсилки: огляд і порівнянняMailchimp: універсальний вибір...
Зміст:Можливості та особливості Google AdsПереваги Google Ads:Cила таргетингу Facebook AdsКлючові переваги Facebook Ads:Порівняння: Google Ads чи Facebook Ads для бізнесу...
Зміст:Як підготувати ґрунт перед запуском реклами у FacebookСтруктура рекламної кампанії у Facebook: з чого складається і як це впливає на...
Зміст:Контент-маркетинг: простими словамиЯк контент-маркетинг працює у бізнесіЯкі завдання вирішує контент-маркетингВплив контент-маркетингу на продажіОсновні формати контент-маркетингуЯк створити ефективну стратегію контент-маркетингуПрактичний приклад:...